چرا اندروید از ios برتر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 آذر 1394
بازدید : 1817
نویسنده : m.esa
- هنگامی که شما یک گوشی آیفون خریداری می نمایید، در واقع به همان اندازه که حافظه بخواهید برای آن هزینه می کنید در حالی که بیش تر گوشی های اندرویدی دارای کارت حافظه می باشند و شما به صورت ارزان تر می توانید فضای بیش تری برای تلفن همراه خود خریداری نمایید.
 
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۲- در گوشی های اندرویدی هنگامی که شما مشکلی با باتری داشته باشید، به راحتی می توانید آن را خارج کرده و یا آن را تعویض نمایید. اما این امکان در یک آیفون وجود ندارد. البته این را هم باید اشاره نماییم که گفته می شود که تلفن های جدید اندرویدی مانند گلکسی نوت ۶، گلکسی نون ۵ و اچ تی سی ۱ از فلز و شیشه تولید شده اند و درب پشتی آن ها قابل بازشدن نمی باشد.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۳- بسیاری از گوشی های اندرویدی مانند اچ تی سی وان، ال جی جی۳ و گلکسی اس ۵ می توانند به عنوان ریموت نیز استفاده شوند در حالی که این ویژگی در آیفون یافت نمی شود.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
 
۴- اشتراک گذاری و جابه جایی اطلاعات بین گوشی اندرویدی و کامپیوتر شما واقعا راحت است. به طور کلی هنگامی که تلفن همراه خود را به کامپیوتر خود متصل می نمایید مثل آب خوردن قادر خواهید بود که به حافظه داخلی تلفن خود دسترسی داشته باشید. شرکت اپل اجازه دسترسی به تمام فایل های خودتان را نمی دهد.
 
۵- اندروید به این که موسیقی شما از کجا آمده است، اهمیتی نمی دهد. اپل و iOS 9 برای اجرای موسیقی های شما درخواست iTunes می نمایند. برای مشاهد عکس های خود نیز بر روی کامپیوتر، نیاز به iPhoto دارید.
 
۶- برای شارژ نمودن گوشی اندرویدی خود از هر کابل micro-USB می توانید استفاده کنید در صورتی که برای شارژ نمودن آیفون تنها باید از کابل نوری مخصوص اپل استفاده نمایید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
 
۷- app store شرکت گوگل این اجازه را به شما می دهد که برنامه ها را به صورت مستقیم از وبسایت خودش دانلود نمایید. این در صورتی است اگر می خواهید یک برنامه اپل را دانلود نمایید، باید حتما iTunes و یا App Store را فعال نمایید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۸- برنامه نقشه در گوشی اپل به اندازه برنامه نقشه گوگل خوب نیست.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۹- برای باز نمودن قفل آیفون شما می توانید از اثر انگشت و یا کد امنیتی استفاده نمایید در حالی که در بیش تر دستگاه های اندرویدی گزینه های بیش تری همانند طرح و بازنمودن قفل توسط صورت وجود دارد.
 
۱۰- شما می توانید گوشی اندروید خود را تخصصی نمایید. برای مثال بر روی صفحه اصلی تلفن، ویجت اضافه نمایید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
 
۱۱- اندروید شما را مجبورنمی کند تا همه برنامه ها را بر روی صفحه اصلی تلفن خود نگه دارید. این در حالی است که در آیفون شما باید این کار را انجام دهید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۱۲- در بعضی از گوشی های اندوریدی شما قادر خواهید بود تا برنامه های گوناگونی را در صفحه باز نمایید. برای مثال در گوشی جی تری شرکت ال جی شما می توانید در یک صفحه دو برنامه را هم زمان اجرا نمایید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۱۳- در اندروید، تمام اعلان ها در بالای صفحه نمایش داده می شود که این مورد مرور و یادآوری فعالیت ها را آسان می نماید.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۱۴- ویژگی دیگری که در گوشی های اندرویدی بسیار کاربردی می باشد، تنظیم زنگ هشدار می باشد. اندروید میزان زمانی که فرصت دارید بخوابید را نمایش می دهد و همچنین میزان زمانی که هشدار به حالت تعلیق دربیاید نیزبا اندروید قابل تنظیم می باشد.
 
اندروید برند معروف را شکست داد!
 
۱۵- شکلک های موجود در اندروید را می توان زیبا تر از شکلک های آیفون دانست.



:: موضوعات مرتبط: game , بازی های سیستم عامل اندروید , بازی های کامپیوتر , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست عزیز و محترم خسته نباشید: به وبلاگ من خوش امدید لطفا جوک های خنده دار خود را به شماره ی 09380011917 ارسال نمایید به اعضا ی این وبلاگ به رایگان هدیه ای نا قابل ارسال می گردد این هدیه شامل یک شارز 1000 تومانی است طرز تبادل لینک : ابتدا ما رو با نام گروه جوک یا جوک یا جوکستان لینک کنید بعد به ما خبر دهید شما رو با چه اسمی لینک کنیم

نظرت درباره ی وبلاگ ما چیه


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی تبلیغات ضایع بازی اس ام اس و آدرس thef.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 987
بازدید کل : 170883
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

ارشیو 3 سریال طنز

*******************************************

RSS

Powered By
loxblog.Com